Υποβολή Παραπόνου
To Ίδρυμα σας ενημερώνει ότι η απάντηση στο μήνυμα σας, θα γνωστοποιείται μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail). Η απάντηση θα αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει στο σχετικό πεδίο της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας παραπόνου, που υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω της παρούσας ιστοσελίδας ή εγγράφως στο Ίδρυμα, εντός 45 ημερολογιακών ημερών, όπως ορίζεται στην ΠΕΕ 157/02.04.2019.
- Κατά την παραλαβή του παραπόνου, σας παρέχεται βεβαίωση παραλαβής. Για τα ληφθέντα παράπονα μέσω αλληλογραφίας, το Ίδρυμα θα αποστείλει (είτε μέσω φυσικής, είτε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας), βεβαίωση παραλαβής παραπόνου, στη διεύθυνση (ηλεκτρονική ή αλληλογραφίας) που έχει δηλώσει ο παραπονούμενος. Στην περίπτωση προφορικών παραπόνων (κατόπιν επίσκεψης στα γραφεία του Ιδρύματος), αποδεικτικό παραλαβής, αποτελεί η ίδια φόρμα των παραπόνων, φέρουσα σφραγίδα του Ιδρύματος, καθώς επίσης την υπογραφή του αρμοδίου στελέχους του Ιδρύματος, αναφέροντας την ημερομηνία σύνταξης του αντίστοιχου εντύπου, καθώς επίσης και την υπογραφή του παραπονούμενου πελάτη. Τέλος στην περίπτωση ληφθέντων παραπόνων τηλεφωνικώς, βεβαίωση παραλαβής παραπόνου αποτελεί το αντίστοιχο έντυπο του Ιδρύματος, (δεόντως σφραγισμένο και υπογεγραμμένο από τον Υπεύθυνο Λειτουργίας Διαχείρισης Παραπόνων του Ιδρύματος), όταν παραληφθεί από το ίδρυμα, δεόντως υπογεγραμμένη από τον υποβάλλοντα τα παράπονα.
- Το θέμα θα διερευνηθεί με αντικειμενικότητα και η απάντηση θα είναι έγγραφη, εντός των χρονικών πλαισίων που ορίζονται στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο. Σε περίπτωση δε που δεν είναι δυνατή η παροχή απάντησης εντός του ως άνω οριζόμενου χρονικού διαστήματος, το Ίδρυμα θα ενημερώσει σχετικά για την αιτία καθυστέρησης καθώς και για το χρονικό διάστημα εντός του οποίου αναμένεται η ολοκλήρωση της διερεύνησης.
- Το Ίδρυμα κατόπιν αιτήματος του παραπονούμενου παρέχει ενημέρωση για την πορεία εξέτασης της υπόθεσης του.
Επίσης μπορείτε να υποβάλλετε γραπτό παράπονο προς το Ίδρυμα, μέσω των αρμόδιων φορέων. Ενδεικτικά οι φορείς μπορεί να είναι:
- Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής – Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία Εναλλακτικής Επίλυσης (ΕΧΜ – ΕΕΕΔ)
- Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
- Συνήγορος του Καταναλωτή
- Καταναλωτικές & Λοιπές Οργανώσεις (ΕΚΠΟΙΖΩ, ΙΝΚΑ κ.λ.π).
- Οι παραπάνω φορείς διαβιβάζουν στην αρμόδια Μονάδα του Ιδρύματος, το γραπτό σας παράπονο
Τα παράπονα μπορούν να υποβάλλονται στο Ίδρυμα με τους κάτωθι τρόπους:
- μέσω της παρούσας ιστοσελίδας, με την συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας υποβολής παραπόνου.
- μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση «info@tmedemicrofinance.gr»
- ταχυδρομικά με επιστολή του Ειδικού Εντύπου στην ταχυδρομική διεύθυνση: Ομήρου 8 Αθήνα,105 64, ή με απευθείας επίδοση του Ειδικού Εντύπου Προφορικών Παραπόνων στο Ίδρυμα.
- με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο 210 7102741-744